torsdag 3 mars 2011

lista lite sådär på kvällsgrenen...

Är du en bra flickvän - Enligt Oskar är jag då det..
Hur raggar du - Behöver inte
Vad heter du -
Torläjf
Kallas för - Torläjf, Többe osv
Varför - För att jag är bäst
Vad har du gjort idag - Varit i skolan, åkt hem, varit i stallet
Vad ska du göra idag - Mysa, duscha och sova
Vad vill du helst ha nu - Sommaren
Var är du nu - Hemma
Saknar du någon - Ja!
Röker du - Aldrig
När fick du senast en present - Typ nåt tag sen
Vad har du för planer till helgen - Vara med älsk, fara till Gråträsk, mysa osv
Vilken färg har du på dina underkläder just nu - militärgröna och blå
Längtar du till nästa födelsedag - Nja.
Vem pratade du med senast - Oskar och HannaA
Vad pratade ni om - SNUSK
Vad gör du just nu - Den här listan skriver jag ju..
Är du pinsam i fyllan - Nej det tror jag inte.
Är du blyg - Ibland
När kräktes du senast - I måndags
Vilket låt lyssnade du senast påRascal Flatts - What hurts the most

Har du sovit i din egen säng inatt - Ja
Har någon annan sovit i din säng inatt - Nej
Har du glasögon - Har, men använder inte
Bor du i sthlm, gbg eller malmö - Nejjjeee
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag - Varje dag.
Är du homosexuell - Hmm.. NEJ!
Vad tycker du är äckligt - Benkekean när hon pratade om *****ost idag... :( 
Vad såg du senast på tv - Gordon Ramsay
Vem skickade du sms till senast och vad stog det? - Har gått ute nu - Oskar
Är det lätt att förföra dig - Oskar tycker att jag är en slampa.. Så jag antar det.. skojas..
Hur svarar du i telefon - Hallå, Hej, Matilda, eller Hej älskling
Vad har du för intressen - Hundar, Pojkvän, Familj och vänner!
Favoritsysselsättning just nu? - Stöna
Har du dvd spelare? - Ja
Vad är du rädd för? - Ensamhet, mörker och döden
Har du gott bordsskick? - Nja, kan jag väl inte påstå.
Vad är attraktivt hos motsatta könet? - Hela Oskar är attraktiv
Var gör det ondast just nu? - Fötterna
Kliar det nånstans? - Ja, bara för att jag läste frågan så började det klia på ryggen :(
Vilka färger på kläder undviker du? - Orange, Rosa
När skaffade du mobiltelefon? - Jag vet inte
Vem är den snyggaste du har sett idag? - OSKAR
Vad spanar du först in på det motsatta könet? - Oskar
Hur många har du varit olyckligt kär i? - Ingen
Vilket år har varit bäst och varför? - 2010. Året med Oskar
Vad köpte du senast? - Bra saker!
Brukar du komma i tid? - Ja
Hur känner du dig nu? - Trött
Vanligaste färgen på dina kläder? - Svart typ..
Kan du laga mat? - Nej
Vad pluggar du? - Hund
Är du aktiv i skolan? - Ja
Hade du en bra kväll igår? - Jo, creepy men bra!
Har du någonsin haft ett jobb? - Ja. 


Myrslokshanna! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar